Wij zijn erg blij met de morele en financiële steun die wij van de gemeente kregen. Om onze dankbaarheid te tonen heeft ons bestuurslid Taner Demir onze eerste plaquette aan wethouder Rob de Geest overhandigd. Met plezier en trots plaatste deze de plaquette in zijn kast. En wij hopen dat er nog vele uitreikingen volgen.

Van rechts naar links Yvette Webers (coördinator kinderen), Taner Demir
(secretaris IPSO centrum), Rob de Geest (wethouder) en Anne van der
Heyden (coördinator)

29-10

IPSO centrum Salland zoekt nieuwe voorzitter

26-09

Donderdagmiddag ook open

23-07

IPSO centrum Salland op Salland1 TV

14-08

Mokken tekort

31-03

IPSO centrum Salland 1 jaar open