Deze week heeft de Stichting bij IPSO (instellingen voor PsychoSociale Oncologie) de aanvraag gedaan voor het aspirant-lidmaatschap.

We hebben goede hoop dat het ons gegund wordt deelgenoot te zijn van de koepel van Inloopcentra. Daarmee hebben wij een controle op de kwaliteit van onze organisatie en onze diensten. En ook de garantie voor onze gasten dat wij hen op een passende wijze ondersteunen. Rond 1 juni krijgen wij uitsluitsel en zullen dat hier melden.

01-09

Ontvangst donatie van Roparunteam Run for Cancer

16-04

Ideeënmarkt Deventer

02-12

Kerstmarkt Roparun

25-11

Goals voor Walking Football gearriveerd

02-04

3 juni bijeenkomst voor verzorgers en ouders: school na behandeling